„Mondd meg, mit eszel, és megmondom, ki vagy!”

Molly Bisztrója

Fordítva bekötve avagy felébredni a téli álomból!

2013. december 23. - MB_Molly

Egészen biztos, hogy fordítva vagyok bekötve. Erre most jöttem rá, mikor azon gondolkoztam mit is írhatnék ilyen hosszú szünet után. Merthogy Molly Bisztrója az utóbbi hónapokban (nem jó ezt leírni), de bizony zárva volt, téli álmot aludt. Hogy miért? Munka, munka, munka…ja és persze a munka. Nem sok időm maradt leírni mindazt a sok mindent, ami az elmúlt hónapokban történt. Pedig jártam a Ringben, újra és újra a Borsban, bekukkantottam a Bigfish-be, isteni tenger gyümölcsei spagettit rittyentettem és még hosszasan sorolhatnám.

Viszont most van egy kis szusszanásnyi pihenés, aminek hihetetlenül örülök! Sőt, alig vártam ezt az időszakot. Nem szeretnék ölbe tett kézzel ücsörögni a kanapén (ok, olyan is lesz), ki akarok használni minden percet és sürögni-forogni a konyhában, amennyit csak lehet. Igyekszem minden finomságot, nyalánkságot megosztani veletek, ami nálam, nálunk készül. Ugye velem tartotok? Kellemes karácsonyi készülődést Mindenkinek!!!

KÜ.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://bisztromania.blog.hu/api/trackback/id/tr545706414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

motoroskonyhaja 2014.01.19. 19:31:25

Már azt hittem sosem nyit ki újra a bisztró. Egy darabig még nézegettem az utolsó posztot, aztán már nem. Még jó, hogy ma újra ránéztem és lám: újra nyitva!

Vissza is tettelek az olvasnivalóim közé :)

MB_Molly 2014.01.26. 18:38:13

@motoroskonyhaja: Nagyon örülök, igyekszem mindig frissíteni az oldalt. Csak ez a sok fránya munka ne lenne...de sebaj! Próbálok nem kiesni az olvasnivalók listájából! :) Jó újra itt és köszönöm, hogy kitartottál! :)Igyekszem majd meghálálni az új receptekkel!
süti beállítások módosítása