„Mondd meg, mit eszel, és megmondom, ki vagy!”

Molly Bisztrója

Reggelizz úgy, mint a királyok

2013. május 14. - MB_Molly

Aki ismer, tudja, hogy reggeli nélkül használhatatlan vagyok. Bevallom, sokszor már lefekvés előtt azon agyalok, hogy másnap mit fogok enni. Falánk vagyok, nem tagadom.

Ez játszódott le legutóbb is. Éjjel sokáig voltam fenn és bizony korgott is a gyomrom rendesen. Már ekkor láttam lelki szemeim előtt a reggeli szendvicsem omlettel töltve, zöldségekkel körítve, amit a szokásos tejeskávémmal öblítek majd le. Az "ábrándozás" alapját az a medvehagymás bagett adta, amit még délután vettem a CBA-ban és ami azóta kísértett a kenyeres kosárból, mióta hazahoztam.

Mindezek ellenére hős voltam és semmilyen éjszakai nassolásba nem kezdtem. Nagy nehezen letettem magam aludni és reggel (ha nem is túl frissen), de nagy léptekkel baktattam a konyha felé, hogy összedobjam a reggelit.

IMG_2731.JPG

Medvehagymás bagett omlettel töltve, friss zöldségekkel körítve

Kikaptam két tojást a hűtőből, megmostam, felütöttem. Sóztam, borsoztam majd felvertem. Ment bele két evőkanál tejföl, némi tej és már öntöttem is a serpenyőbe, ahol az olaj már kellően forró volt. Pár perc után átfordítottam, majd még pár percig sütöttem a másik oldalát is. Végül tányérra borítottam és a még meleg serpenyőben átforgattam a félbe vágott bagettet. Nem cécóztam sokat (főleg mert már farkaséhes voltam), kikaptam a bagettet és megkentem tejföllel. Néhány paradicsomkarika, egy kis erős paprika és zsupsz be a félbe hajtott omlett a medvehagymás bagettbe. Mivel újabban saláta-mániában szenvedek az is került a tányérra. Aztán csak faltam és faltam és faltam...azt hiszem jól indult a reggel...

A bejegyzés trackback címe:

https://bisztromania.blog.hu/api/trackback/id/tr385300765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása