„Mondd meg, mit eszel, és megmondom, ki vagy!”

Molly Bisztrója

Mascarpone ananásszal bolondítva

2013. június 06. - MB_Molly

Biztos vagyok benne, hogy ha mindig van otthon néhány fontos alapanyag, máris mesteri fogásokat lehet összeütni. Az egyik ilyen számomra a mascarpone. Hiszen tehetem spagettihez, beízesítve piskótára halmozhatom, de akár egy rétegelt pohárdesszertet is kivitelezhetek belőle. Most édességre vágytam, könnyűre és finomra. Így egy gyümölcsös verziót készítettem.

ananász.JPG

 

Hozzávalók 4 személyre:

1 darab friss, érett ananász

1 doboz mascarpone

1 narancs reszelt héja

1 evőkanál méz/pár csepp stevia

1 doboz habtejszín

Nem mondom, hogy ez egy kalóriaszegény desszert, de néha ilyen is kell. Az ananászt meghámozom és feldarabolom. Bár darabot félreteszek, hogy legyen mivel díszíteni tálaláskor.

Mivel az én ananászom már egy ideje itthon is érlelődött, elég lédús volt. Így semmi folyadék nem kellett hozzá, botmixerrel könnyen és gyorsan le tudtam pépesíteni az egészet. Ha nem ez a helyzet áll fenn a narancs levéből is adhatunk hozzá, hogy könnyebben menjen az aprítás. Az ananászpépet hozzákevertem a mascarponéhoz, majd ízesítettem a stevia cseppekkel és egy kis reszelt narancshéjjal. Mikor szépen összeállt felvertem a habtejszínt és beleforgattam az ananászos mascarpone masszába. Végül kis tálkákba kanalaztam az egészet, rátettem néhány ananász darabot és a hűtőben pihentettem pár órát. Persze előbb is el lehet fogyasztani, de ha van időnk hűteni tegyük meg, hiszen az ízek így érnek össze igazán. Nálunk készül még ugyanerre a szisztémára mangóból is, na az is isteni. Végre egy kis nyár, a borongós júniusban!

 ananászhab.JPG

Magyar gasztroblogok gyűjtőhelye

A bejegyzés trackback címe:

https://bisztromania.blog.hu/api/trackback/id/tr55348841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása